سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

راه اندازی بیست و شششمین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی+عکس

بیست و ششمین فرستنده دیجیتال خراسان جنوبی امروز با حضور مسئولان در ایستگاه امامزاده داوود بخش زهان شهرستان زیرکوه راه اندازی شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  محمد ثقفی ، مدیرکل صدا و سیمای استان در جمع مردم روستاهای تحت پوشش این ایستگاه نقش مردم را در راه اندازی فرستنده های دیجیتال موثر دانست و گفت: هر زمان که مردم در تامین زیرساختهای لازم کمک کردند دیجیتال زودتر از موعد مقرر راه اندازی شد و امیدواریم با اقدامات جهادی 10 تا 15 ایستگاه دیگر به زودی به بهره برداری برسد.
وی افزود: برای راه اندازی این پروژه 210 میلیون تومان هزینه شده است که 190 میلیون تومان از اعتبارات صدا و سیما و بقیه از سوی مردم و مسئولان محلی تامین شده است.
ثقفی گفت: این فرستنده 7 روستا را زیر پوشش قرار می دهد تا بیش از 2 هزار و 500 نفر از مردم این منطقه 18 شبکه تلوزیونی و 19 شبکه رادیویی را دریافت کنند.
خانزاده فرماندار زیرکوه هم با بیان اینکه 85 درصد مردم این شهرستان ساکن روستاها هستند گفت: مناطق کوهستانی و پراکندگی روستاهای این شهرستان توجه ویژه مسئولان را در خصوص پوشش شبکه های دیجیتال می طلبد.
وی افزود: به زودی ساختمان 3 ایستگاه دیجیتال دیگر هم در این شهرستان آماده نصب تجهیزات صدا و سیما خواهد شد.

 


انتهای پیام/ک


افتتاح بیست و ششمین فرستنده دیجیتال در زهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.