سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اهواز میزبان نمایش جایی دیگر

نمایش «جایی دیگر» در تالار آفتاب اهواز به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر بهارلویی، طراح و کارگردان نمایش جایی دیگر گفت: نمایش جایی دیگر به تهیه کنندگی کیوان لطفی، نویسندگی هادی حجازی فر به مدت ۲۰ شب در پلاتوی استاد حیاتی تالار آفتاب اهواز به روی صحنه خواهد رفت.

وی افزود: این نمایش کاری از گروه فرهنگی - هنری جوانه است که داستان فرزندان خانواده ای را روایت می کند که برای رسیدن به سهم الارث پدری، درگیر ماجراهایی می شوند که در نهایت ... .

کارگردان این نمایش عنوان کرد: در این نمایش ایوب آزاداندیش، مجید گراوندیان، احمدرضا قدیری، حسن محبی فر، فریبرز شریفی، امین طرفی، نادیا سعیدی، گلشن بهادری، مریم کردزنگنه، ثائره حیاتی و رها سرکوهکی به ایفای نقش می پردازند.

بهارلویی ادامه داد: همچنین ایوب آزاداندیش دستیار کارگردان، ماندانا رباطیان مدیر صحنه، رویا نژادبهبهانی منشی صحنه، احمدرضا قدیری انتخاب موسیقی، ایمان نخلستانی نورپرداز، اسحاق علیدادی تدارکات و امیر صالحی خوانندگی این کار را برعهده دارند.

وی بیان کرد: این نمایش از روز ۳۱ تیرماه تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در پلاتوی استاد حیاتی تالار آفتاب اهواز، واقع در لشکر، اتوبان قدس به روی صحنه می رود.


انتهای پیام/م


نمایش جای دیگر در تالار آفتاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.