سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلودگی هوا؛

راهی بیمارستان شدن 549 نفر از مردم سیستان

آلودگی هوا 549 نفر از مردم سیستان را راهی مراکز درمانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: آلودگی هوا ناشی از توفان گرد و خاک از اوایل هفته تاکنون 549 نفر از مردم شهرستان های شمال استان (منطقه سیستان) را راهی مراکز درمانی و بیمارستان ها کرد.


غلامرضا اربابی افزود: 70 نفر از مجموع مراجعه کنندگان در این مدت به دلیل مشکلات تنفسی، ریوی، قلبی و چشمی به مراکز درمانی و بیمارستان های منطقه سیستان با توجه به شدت بیماری بستری شدند.


وی تصریح کرد: همچنین 479 نفر دیگر با توجه به جزیی بودن مشکلات به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.


وی گفت: تمام دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با استقرار تیم های امدادی و کارشناسی در منطقه سیستان آماده خدمات رسانی به مردم خسارت دیده هستند.


مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تداوم وزش باد همراه گرد و خاک در منطقه سیستان به رانندگان وسائط نقلیه سبک و سنگین توصیه می شود با رعایت مسائل ایمنی و سرعت مناسب در مسیرهای شمال استان تردد کنند.


اربابی گفت: نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه دیگر مسئولان استانی با حضور در شهرستان سیل زده ایرانشهر در حال بازدید از اردوگاه موقت و روند امدادرسانی و منازل تخریبی و اسکان آسیب دیده ها در سیلاب اخیر است.

 

انتهای پیام/گ

 

مشکلات تنفسی و ریوی مردم سیستان و بلوچستان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.