سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

۲۸۸۰۰ مترمربع از شالیزار‌های محمودآباد به چرخه تولید برگشت

۲۸ هزار و ۸۰۰ متر از شالیزار‌های این شهرستان به چرخه تولید برگشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: به منظور اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برابر دستور دادستان، اکیپ گشت مدیریت جهاد کشاورزی به همراه نماینده دادستان، بنیاد مسکن و نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد اقدام به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی روستا‌های عشق آباد، کرچک نوایی، لامیزده، کلوده و گیلاپی از توابع بخش مرکزی این شهرستان کردند.


وی افزود: این عملیات در سطح ۱۲ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی روستای گیلاپی و کرچک نوایی در سطح ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع و روستای عشق آباد در سطح یک هزار مترمربع بصورت تفکیک و دیوارکشی انجام شد.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: اجرای حکم تخریب در سطح ۴ هزار مترمربع در روستای کلوده به صورت ۱۵ قطعه تفکیکی همراه با دیوارکشی عرصه و در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای لامیزده این شهرستان از دیگر اقدامات این مدیریت در بخش اموراراضی و حفظ و حراست از عرصه‌های زراعی وباغی این منطقه بوده است.


صادقی گفت: مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در این عملیات ۲۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین‌های تغییر کاربری داده شده را آزادسازی کرد تا به چرخه تولید بازگرداند.


وی بابیان اینکه در مجموع ۷۰ مورد عملیات قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان به مرحله اجرا درآمد، افزود: هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده مگر این که مجوز‌های قانونی از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده باشد.


انتهای پیام/ع


قلع و قمع ۷۰ ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی محمودآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.