سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمشهر قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر کشور

تیم دومیدانی خرمشهر در مسابقات دانش آموزان پسر کشور عنوان قهرمانی راکسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عنبری مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: تیم دومیدانی خرمشهر به نمایندگی از استان در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور در کردستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

عبدالحافظ عنبری افزود: کانون دو و میدانی دانش آموزی خرمشهر در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور به میزبانی کردستان با کسب پنج مدال انفرادی و یک مدال تیمی و احتساب امتیارات کسب شده به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی از کسب مدال طلای تیمی در بخش رله خبر داد و افزود: علاوه بر این مقام نخست تیمی، خرمشهر موفق به کسب چهار مقام دوم و یک مقام سوم نیز شد.

عنبری ادامه داد: سامان عباسی در پرتاب وزنه و دوی 100 متر موفق به کسب دو مقام دومی شد، علی واحدی اصل در پرش ارتفاع و مرتضی ترکان در دوی 800 متر نیز مقام دوم را کسب کردند و ارسام اسدی در پنجگانه به مقام سوم دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی برای خوزستان با احتساب دارندگان مقام های اول تا ششم انجام شده است، افزود: علی واحدی اصل در پرش طول به مقام چهارم، محمد امین حمداوی در دوی 60 متر پنجم، محمد علی کاظم پور در دوی 100 متر و 200 متر به مقام پنجم و محمدرضا اموری نیز در سه کیلومتر پیاده روی به مقام ششم دست یافتند.

وی در ادامه گفت: در این دور از مسابقات محمد حسین پور به عنوان مربی و مسعود توسلیان به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می کردند.

سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب 26 تیم در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام /د

کسب مدال طلای تیمی در بخش رله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید سهیل ثابت علی زاده
۲۰:۵۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خب سلام و خسته نباشین خدمت عزیزان. همه ی رفیقام رو نوشتین حتی اسم مربیم رو نوشتیم رفیقم محمد علی کاظم پور و مربی من اقای مسعود توسلیان هست و من نیز کسب رتبه ی ۳ پرتاب دیسک شدم چرا اسم منو ننوشتین. سید سهیل ثابت علی زاده هستم.
متولد ۸۵ خرمشهر و در باشگاه حجاب تمرین می کنم .