سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم جشن پیروزی موصل؛

نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق از ایران و حزب الله لبنان قدردانی کرد

نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق گفت از تمام کسانی که از ما حمایت کردند و در رأس آنان از ایران و حزب الله سپاسگزاری می‌کنیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  تلویزیون المیادین، ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق در مراسم جشن پیروزی موصل گفت: از تمام کسانی که از ما حمایت کردند و در رأس آنان از ایران و حزب الله سپاسگزاری می کنیم. 

 وی با بیان این که  تهدید نظامی و امنیتی داعش همچنان در عراق وجود دارد افزود: ما باید آمادگی بالای نظامی خود را به دلیل وجود نبردهایی که در انتظار ماست و چاره ای جز ورود به آنها نداریم ، حفظ کنیم. 
 
المهندس همچنین خاطر نشان کرد: ما باید سازمان بسیج مردمی عراق را به عنوان سازمانی هم ردیف با نیروهای مسلح و تحت نظارت قانون اساسی تثبیت و تقویت کنیم. ما باید از انتشار نمادهای نظامی در شهرها جلوگیری کنیم و اسلحه ها را جمع آوری کنیم و اجازه ندهیم از اسم سازمان بسیج مردمی سوء استفاده شود.
 
المهندس گفت: از حکومت می خواهیم قانون مربوط به هیأت بسیج مردمی را اجرایی کند. اجرای این قانون بدون اطلاق رزمنده های سازمان بسیج مردمی مانند سایر نیروهای مسلح به دولت امکان پذیر نیست.
 
انتهای پیام/

 

تشکر ابومهدی المهندس از ایران و حزب الله لبنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید فدائی
۰۷:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۶
ایول