سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال توئیتری مقامات آمریکایی از تحریم‌های جدید علیه ایران+ تصاویر

مقامات آمریکایی با انتشار پیام‌های توئیتری از اعمال تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری این کشور علیه 18 فرد و سازمان ایرانی استقبال کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مقامات آمریکایی با انتشار پیام‌های توئیتری از اعمال تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری این کشور علیه 18 فرد و سازمان ایرانی استقبال کردند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد 18 فرد و نهاد مرتبط با برنامه‌ موشکی ایران را به فهرست تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزوده است. در این  بیانیه، دلیل تحریم ۱۸ فرد و نهاد جدید نیز حمایت فنی و لجستیکی از برنامه موشکی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان شده است.

طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، دارایی این افراد و نهادها در آمریکا توقیف شده و از ورود آنها به آمریکا و تعامل اشخاص و شرکت‌های آمریکایی با آنها جلوگیری خواهد شد. همچنین افراد و شرکت‌هایی که با آنها داد و ستد کنند نیز در معرض تحریم قرار خواهند گرفت. این در حالی است که اواخر روز دوشنبه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای دومین بار، پایبندی ایران به توافق هسته‌ای با گروه 1+5 را تأیید کرد.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا، پس از وضع تحریم‌های جدید واشنگتن علیه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا به اعمال فشارها بر ایران درخصوص برنامه‌های موشکی و اقدامات زیانبار این کشور در منطقه (خاورمیانه) ادامه می‌دهد.

باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی سنا، پس از وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان، در صفحه توئیتر خود نوشت: واضح است دونالد ترامپ کاملا متعهد به روشی راهبردی و مؤثر برای مقابله با تهدید ایران است. 

شان اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید، در واکنش به تحریم‌های جدید ایران، در صفحه توئیتر خود نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا حامیان برنامه‌های موشکی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار می‌دهد.

 بیشتر بخوانید؛

آمریکا ۱۸ فرد و نهاد را در ارتباط با فعالیت‌های غیرهسته‌ای ایران تحریم کرد + لیست افراد و سازمان‌ها

انتهای پیام/

 

مقامات آمریکایی از تحریم‌های جدید ایران استقبال کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.