سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور امیر حیدری؛

فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شد

فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه (ع) و فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شدند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ستاد رسول بهدادفر به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ ستاد ابوالفضل بیاری به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شدند.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پشتیبانی و آموزشگاه نظامی این نیرو که در ستاد نزاجا برگزار شد، گفت: فرمانده باید جوهره‌ی رهبری داشته باشد.

وی افزود: در نیروی زمینی برای انتصاب فرماندهان حساسیت بی‌نظیری وجود دارد و برای انتصاب فرمانده در شغل سازمانی، جلسات مختلفی با حضور نماینده اراده عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی برگزار می‌شود تا مسئولیت هدایت فرماندهی به افراد شایسته‌ای واگذار گردد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نظام آفرینش در سوره مبارکه مومنین افزود: برای اهل بصیرت مبرم و آشکار است که انسان اشرف مخلوقات است اگر انسان خوب خلق شده باشد می‌تواند مجموعه‌ای را خوب هدایت و فرماندهی کند.

امیر حیدری با بیان این که بصیرت و ولایت مداری باید در نیرو‌های مسلح سرلوحه تمام برنامه‌ها باشد، تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با انتصاب فرماندهان ولایت مدار و با بصیرت منویات فرماندهی معظم کل قوا را در این نیرو در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

انتصاب فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.