سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مصالحه ۷۶ درصدی رونده‌های قضائی در استان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۶ درصد پرونده‌های قضائی ارجاعی به مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ رضا رضایی گفت: در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۱۹۰ نفر به مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری کلانتری ها  مراجعه و از خدمات این مراکز استفاده کردند.

وی افزود: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های رفتار‌های بهنجار و بزهکاری‌ها، تلاش برای از بین بردن بستر‌های بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاهسازی جامعه به منظور افزایش توانایی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی راه اندازی شده است.

به گفته سرهنگ رضایی، کارشناسان مشاوره و مددکاری برای آموزش خانواده‌ها، ۴۶ جلسه مشاوره فعال در مدارس، مساجد و محلات برگزار کردند و به ۹۰۰ نفر در زمینه مهارت‌های زندگی آموزش دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحد‌های مددکاری کلانتری‌ها در زمینه مسائل تربیتی ، تحصیلی ، ازدواج ، خانوادگی ، مددکاری و انتظامی، به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

مراجعه دو هزار و ۱۹۰ نفر به واحد‌های مددکاری کلانتری ها  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.