سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج،

تخصیص 85 میلیارد تومانی کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: بیش از 85 میلیارد تومان اعتبار برای هزینه کردن در زمینه اشتغال زایی در اختیار داریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد رسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان پیش از ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی منطقه‌ای مدیران استانى که در سالن همایش مرکز فنی و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج برگزارشد، گفت: در این دوره 200 نفر از مدیران کل و معاونین آنان از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و گیلان و کردستان حضور دارند.

 شیخی زاده هدف از برگزاری و تشکیل این دوره ارتقاء دانش مدیریتی ،دانش خدمت و بهره وری در کمیته امداد دانست وافزود: با توجه به اهمیت آموزش های کوتاه مدت ضمن خدمت، کمیته امداد دست به برگزای این دوره ها به صورت منطقه ای خصوصا در استانهایی که مسائل و مشکلات مختلفی دارند زده است.

 وی در ادامه با بیان اینکه جمعیت استان کردستان بالغ بر 1میلیون و600 هزار نفر است، گفت: ازمجموع این تعداد جمعیت، 45 هزار خانوار به صورت مستمر بگیر و 23 هزار خانوار به صورت چند خدمتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشند.

 شیخی زاده در بحث اشتغال مدد جویان بیان کرد: با توجه به دو برابرشدن تهسیلاتی که مرکز نسبت به پارسال به استان کردستان اختصاص داده است بیش از 85 میلیارد تومان اعتبارات در اختیار داریم که در زمینه اشتغال هزینه کنیم.

به گفته وی، در استان کردستان بیش از 3500 نفر نیازمند مسکن وجود دارد که امیدواریم در طول برنامه ریزی سه ساله ای که انجام داده ایم نیاز مسکن  این افراد را برطرف کنیم.

انتهای پیام / م ح

45هزار خانوار کردستانى زیرپوشش کمیته امداد هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.