سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پزشک قلابی در شهرستان سرباز

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مجوز قانونی اقدام به طبابت و توزیع داروی قاچاق می کرد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت و قلابی در در یکی از روستاهای حاشیه شهرستان سرباز، بلافاصله دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از انجام تحقیقات محلی و پایش های اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع  طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت  با هماهنگی مراجع قضائی و رعایت موازین قانونی و شرعی از محل مورد نظر بازرسی کردند .


این مقام انتظامی تصریح کرد : مأموران در بازرسی از محل طبابت این پزشک که به صورت غیره قانونی طبابت می کرد تعدادی سرم، آمپول، انواع قرص، شربت و تعدادی دستگاه فشار خون قاچاق کشف کردند.


سرهنگ سیامک مرادی در ادامه اظهار داشت: محل طبابت این پزشک پلمپ و وی به اتهام استفاده غیزمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امورات پزشکی، جعل و استفاده از سند مجهول و کلاهبرداری به دستگاه قضائی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ب

طبابت و توزیع دارو توسط پزشکی فاقد مجوز طبابت در شهرستان سرباز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.