سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

عوارض طولانی شدن ساخت را نباید به گردن مردم انداخت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عوارض طولانی شدن ساخت ساختمان‌ها را نباید به گردن مردم انداخت و این امر نیازمند اصلاح ایرادات آیین نامه ساختمان سازی است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: عوارض طولانی شدن ساخت در ساختمان‌های نیمه کاره که امور اداری آن‌ها به اتمام نرسیده است، نباید از مردم اخذ شود.

وی افزود: به دلیل عدم تعامل مهندسان ناظر و همچنین عدم ارایه پایان کار نهایی، در حال حاضر هزینه های مذکور را از مردم و مالکان ساختمان ها مطالبه می کنند و این امر نشانگر ایراد آیین نامه فعلی ساختمان سازی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در وهله نخست باید ایرادهای موجود در آیین نامه فعلی ساختمان سازی در این زمینه اصلاح شود و هزینه‌های بالای عوارض طولانی شدن ساخت ساختمان ها را به مردم تحمیل نکرد.

تقی پور گفت: وقتی ساخت یک مجموعه مسکونی بیش از مدت استاندارد طول می‌کشد، باید عوارض طولانی شدن ساخت و تحویل نهایی را متوجه مجریان اصلی ساخت ساختمان و مهندسان ناظر دانست.

انتهای پیام/

ضرورت اصلاح ایرادات آیین نامه ساختمان سازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.