سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پرداخت 4میلیارد تومان برای بازتوانی معلولین

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت:امسال بیش از 4میلیارد تومان برای بازتوانی معلولین زرندی پرداخت شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   وحید طهماسبی زاده گفت: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد تومان تسهیلات، برای بازتوانی معلولین پرداخت شده است .

وی افزود:متاسفانه  1/8 درصد از جمعیت شهرستان زرند معلول هستند و به عبارتی در شهرستان زرند دو هزار و 400 نفر معلول داریم که از امکانات بهزیستی استفاده می‌کنند.

طهماسبی زاده  با اشاره به بحث افزایش کودک آزاری‌ها در زرند، اظهار کرد: در بحث کودک آزاری اورژانس اجتماعی 123 ورود پیدا کرده و همکاران ما در پیشگیری از کودک آزاری در شهرستان زرند اقدامات جدی را در حال انجام دارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با بیان اینکه برای فردی که کودک آزاری می کند مجازاتی بین 6 ماه تا 1 سال حبس ابد تعیین شده است افزود: بیشترین افزادی که مورد کودک آزاری قرار می‌گیرند سنین 18 سال دارند که ترک تحصیلی یا روابط جنسی داشته‌اند و کسانی که مراجعه می‌کنند در بحث کودک آزاری تا 21 روز پذیرش می‌شوند.

وی از شناسایی  14 بیمار مبتلا به اوتیسم در شهرستان زرند خبرداد و گفت: خانواده‌ها در بحث اوتیسم همکاری لازم را انجام نمی‌دهند و اگر اوتیسم در کودکی شناسایی شود به موقع می‌تواند درمان شود.

طهماسبی‌زاده با بیان اینکه 15 درصد جامعه هدف در شهر زرند مستمری‌بگیر هستند که این آمار امسال به 50 درصد افزایش پیدا می‌کند اظهار‌داشت: 58 درصد معلولین روستایی هستند.

انتهای پیام/ح

پرداخت 4میلیارد تومان برای بازتوانی معلولین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.