سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد خرمشهر

پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد خرمشهر پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛موسوی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: پنج میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی به مددجویان زیر پوشش این اداره پرداخت شد.

سیدمشکور موسوی افزود: این مبلغ اعتبار به 40 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)خرمشهر در قالب تسهیلات 50 تا 150 میلیون ریالی پرداخت شد.

وی گفت:به منظور استمرار و پایداری اشتغال مددجویان به ویژه در بخش اشتغال واحدهای تولید و خدماتی یک هزار مورد نظارت و بازدید از طرح ها به عمل آمده و نظارت بر حسن اجرای طرح ها نیز ادامه دارد.

وی برگزاری دوره های کارآفرینی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مددجویان را یادآور شد و افزود:به منظور ایجاد اشتغال فرزندان مددجویان دوره های کارآفرینی برای 50 نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در خرمشهر در محل کانون کمیته امداد خرمشهر در حال برگزاری است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر با اشاره به توزیع سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این اداره گفت: طی یک ماه گذشته عمدتا در ماه مبارک رمضان سه هزار و 512 سبد کالا به مبلغ پنج میلیارد و 301 میلیون و 825 هزار ریال در بین مددجویان توزیع شد.

موسوی افزود: علاوه بر این چهار هزار و 197 پرس غذای گرم به مبلغ 597 میلیون و 350 هزار ریال نیز بین مددجویان توزیع شده است.

وی میزان پرداخت فطریه مردم خرمشهر را 2میلیارد و 106 میلیون و 914 هزار ریال عنوان کرد و گفت: 132 میلیون 852 میلیون ریال فطریه سادات و هشت میلیون 740 هزار ریال کفاره است.

انتهای پیام /د

دو هزار و 500 خانوار در خرمشهر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.