سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

زوج سارق زيور آلات اطفال در شاهين شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر از شناسايی و دستگيری يك زوج ،كه اقدام به ربايش و سرقت زيور آلات كودكان خردسال مي كردند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رجبعلي مختاري اظهار داشت : درپي وقوع چندين مورد سرقت زيورآلات كودكان خردسال در شاهين شهر شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران در تحقيقات اوليه خود دريافتند كه اين سرقت ها توسط زن و مردي جوان صورت مي گيرد كه با پرسه زني در سطح شهر از غفلت خانواده ها استفاده و كودكان خرد سالي كه در معابر و پارك ها مشغول بازي بودند را طعمه خود قرار داده وسپس به وسيله يك انبر دست اقدام به ربايش زيور الات همراه آنها مي كردند.

 

سرهنگ مختاري ادامه داد: در نهايت ماموران با انجام تحقيقات تكميلي و با جمع آوري قرائن و شواهد موجود موفق به شناسايي مخفيگاه اين زوج سارق شده و سپس با هماهنگي قضائي در يك عمليات آنها را دستگير كردند.

مختاري در پايان با اشاره به اعتراف اين زوج به سرقت زيور آلات از پنج كودك در شاهين شهر از عموم شهروندان خواست: حتي المقدور اطفال خرد سال خود را به زيور آلات مختلف مزين نكنيد چراكه زيور آلات كودكان و خرد سالان وسوسه اي براي اعمال مجرمانه سارقان و تبهكاران است .

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر با بيان اينكه سارقان زيور آلات اطفال اغلب در پاركها و تفرجگاه ها و يا اماكن عمومي اقدام به سرقت مي كنند از شهروندان خواست، حتي براي يك لحظه نيز از فرزندان خردسال خود غافل نشوند و در صورت مشاهده افراد مشكوك در محل بازي كودكان با تماس 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.