سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كولاكوویچ: بی‌انگیزگی بازیكنان را قبول ندارم/ پیشنهاد روس‌ها دیر رسید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قبول ندارم كه بازیكنان بی‌انگیزه هستند آن‌ها خوب تمرین می‌كنند و بهترین عملكردشان را در انتخابی جهان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور كولاكوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: زمانی كه بعد از لیگ جهانی دور جدید تمرینات را آغاز كردیم برخی بازیكنان به دلیل حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیر به تیم ما ملحق شدند.

وی ادامه داد: تمرینات بلند مدت و طولانی را پشت سر گذاشتیم و شرایط برای بازیكنان آسان نیست. از هفته آینده نوع تمرینات متفاوت خواهد بود و تمرینات نزدیك به مسابقات را انجام می‌دهیم.

كولاكوویچ به وضعیت تمرینات اشاره كرد و گفت: مشكل خاصی در تمرینات وجود نداشت و تنها سید محمد موسوی و سامان فائزی كمی از ناحیه كمر مشكل داشتند كه خوشبختانه رفع شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره غیبت عادل غلامی و سعید معروف در تمرین امروز، اظهار داشت: عادل به دلیل مشكلات خانوادگی امروز در تمرین نبود و سعید معروف به دلیل دل درد امروز را استراحت كرد.

كولاكوویچ افزود: در این مدت با بازیكنان به طور تك به تك صحبت كردم و درباره دفاع و سرویس و دیگر مشكلاتی كه در تیم وجود دارد به طور شخصی با بازیكنانم صحبت كردم. به آن‌ها گفتم كه چگونه در دفاع سه نفره شركت كنند و سرویس‌های كارآمدتر و قدرتی‌تر بزنند.

وی درباره مسابقات انتخابی قهرمانی جهان گفت: مسابقات مهمی را پیش رو داریم. هدف ما كسب سهمیه مسابقات جهانی بلغارستان و ایتالیا است و برای پیروزی در هر مسابقه به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره امتیاز میزبانی ایران از این رقابت‌ها گفت: این برای ما خوب است كه از میزبانی بهره می‌ بریم. همان طور كه در لیگ جهانی و در تهران تماشاگران نقش مثبت شان را نشان دادند در این رقابت ها هم قطعا از حمایت مردم اردبیل بهره می بریم. امیدوارم نتایج هم طوری رقم بخورد كه این هواداران رضایت داشته باشند.

كولاكوویچ درباره بی‌انگیزگی بازیكنان تیم ملی گفت: من قبول ندارم كه بازیكنان بی انگیزه هستند.ما خوب تمرین می‌كنیم و در لیگ جهانی هم تنها در هفته سوم برخی مشكلات وجود داشت اما نمی توان قبول كرد كه این بازیكنان انگیزه ندارند.برای مسابقات پیش رو تمام توان خود را به كار می گیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال درخصوص برگزاری اردو در تركیه گفت: از آن جایی كه تیم های اروپایی درگیر مسابقات جام باشگاه های اروپا هستند، نتوانستیم یك تیم اروپایی بهتر پیدا كنیم. در این بین تركیه گزینه خوبی بود. این تیم سبك والیبال اروپایی دارد و در لیگ جهانی با كره جنوبی كه یكی از حریفان ما در انتخابی قهرمانی جهان است بازی كرده است.

وی درباره رد پیشنهاد تیم ملی روسیه گفت: این پیشنهاد خیلی دیر به دست ما رسید و به همین دلیل آن را نپذیرفتیم.

انتهای پیام/

كولاكوويچ: تركيه مناسب‌ترين گزينه اروپايی بود/ به دنبال سهميه جهانی هستيم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.