سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان تهران:

مالکان نفت نمی توانند مشکلات باشگاه را مدیریت کنند

گل محمدی گفت: نهادهای مختلف باید برای رفع مشکلات نفت تهران تلاش کنند چرا که مالکان این باشگاه به تنهایی نمی توانند مسائل را مدیریت کنند.

رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: برای مشخص شدن تکلیف باشگاه نفت با کمیته واگذاری مذاکراتی را انجام داده ایم اما تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده ایم. به هر حال تکلیف این تیم باید هرچه سریع تر مشخص شود.

او درمورد مشکل مالیاتی باشگاه نفت اظهار داشت: باشگاه نفت حدود 9 میلیارد بدهی مالیاتی دارد و اگر تکلیف این امر مشخص نشود، طبق ضوابط قانونی  برخورد می کنیم. البته مالک نفت تهران مدارکی را در اختیار ما قرار داده که مشخص می کند بخش زیادی از این بدهی مالیاتی متعلق به مالک نیست و به هیئت واگذار کننده اختصاص دارد. اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بحث بدهی مالیاتی را به شکل ویژه ای پیگیری می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: تلاش مسئولان باشگاه نفت برای حل مشکل مالیاتی ادامه دارد و ما هم در حد توان خود این موضوع را پیگیری می کنیم. اعتقاد دارم رفع مشکلات این باشگاه به تنهایی از عهده مالک و سرپرست باشگاه نفت خارج است و نیاز به اراده وزارت نفت، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ دارد. باید قبول کرد یک فرد یا یک شرکت به تنهایی نمی تواند مسائل این باشگاه را حل کند.

گل محمدی درمورد اعتراض علی کریمی به بلاتکلیفی باشگاه نفت بیان کرد: علی کریمی به عنوان سرمربی تیم نفت حق دارد نسبت به این موضوع گلایه کند. نفت تهران نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و برای حضور قدرتمندانه در این رقابت ها باید تکلیفش مشخص شود. با ادامه این روند تیمداری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است.

او درباره پیشنهاد شرکت ها برای خرید امتیاز باشگاه نفت تهران تصریح کرد: 2 شرکت به صورت غیر رسمی برای خرید امتیاز باشگاه نفت پیشنهاد داده اند. با این وجود اداره کل ورزش و جوانان تهران اعتقاد دارد این باشگاه باید با نام نفت تهران به فعالیتش ادامه دهد یا دست کم اگر چنین شرایطی مقدور نیست، دست کم امتیاز این تیم باسابقه به هیچ وجه از تهران خارج نشود. حتی اگر قرار باشد نام نفت تهران تغییر کند با واگذاری امتیاز این تیم به خارج از تهران موافقت نمی کنیم.

انتهای پیام/

علی کریمی حق دارد از شرایط نفت شاکی باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.