سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

رشد 59 درصدی طرح های پژوهشی برون دانشگاهی در دانشگاه اصفهان

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان از رشد 59 درصدی طرح های پژوهشی برون دانشگاهی در این دانشگاه در سال 95 در مقایسه با سال 94 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر بهمن زمانی  اظهار کرد: در سال 95 در مجموع 129 قرارداد طرح های پژوهشی برون دانشگاهی ملی و استانی میان دانشگاه اصفهان و صنایع و اداره های مختلف منعقد شد.

وی افزود: بیشتر کارفرمایان این طرح های پژوهشی، شهرداری اصفهان، سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان، صنایع مربوط به دفاع، برق منطقه ای و فولاد مبارکه اصفهان بوده است.

وی حمایت بیشتر صنایع از پایان نامه های دانشجویی تحصیلات تکمیلی و رویکرد جدید برخی اداره ها از جمله شهرداری اصفهان برای اجرای طرح های کوچک مقیاس در زمینه های متنوع فرهنگی تا فنی را از دلایل افزایش قراردادهای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی عنوان کرد.

زمانی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در صدد انعقاد قراردادهای بزرگتر برای اجرای طرح های کلان تر در سال های آینده است، افزود: در طرح های برون دانشگاهی، بودجه مورد نیاز برای اجرای طرح ها توسط کارفرمایان، تامین می شود.

وی تصریح کرد: با وجود کاهش منابع مالی و رکودی که از سال های قبل در بخش صنعت بوجود آمده، با پیگیری اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه و مجریان طرح های پژوهشی، شاهد این رشد خوب در تعداد قراردادهای پژوهشی برون دانشگاهی بودیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.