سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ۱۱۰۰ نفر در ۴۰ رشته فنی و حرفه‌ای در آب‌پخش

بخشدار آب‌پخش از ارائه خدمات آموزشی و مهارتی به هزار و ۱۰۰ نفر در ۴۰ رشته فنی و حرفه‌ای در آب‌پخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو صبح دوشنبه در بازدید از نمایندگی فنی و حرفه‌ای آبپخش گفت: استقرار نمایندگی فنی و حرفه ای در آب‌پخش از سال ۹۴ با استقبال خوبی از طرف تمامی اقشار به ویپه جوانان مواجه شده و تاکنون هزار و ۱۲۵ نفر در ۴۰ رشته فنی در این نمایندگی آموزش دیده‌اند.

وی اظهار داشت: در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید پیرامون ارتقای میزان اشتغال و بکارگیری جوانان با رویکرد اشتغال پایدار تفاهم نامه‌هایی بین سازمان آموزشی فنی و حرفه ای کشور با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی منعقد شد.

مردانلو ادامه داد: بر این اساس در مدت سه سال در بخش نفت ۱۰ هزار نفر و در طی چهارسال در بخش نیروگاه اتمی ۸ هزار نفر در استان بوشهر آموزش داده می‌شوند که اغلب رشته‌های نمایندگی آبپخش نیز از جمله رشته های مورد نظر در این تفاهم نامه است.

بخشدار آب‌پخش تأکید کرد: در شرایط عادی هر نفر باید برای همین آموزش‌ها دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کند اما با انعقاد این تفاهم نامه‌ها هزینه آموزشی هر نفر ۳۵۰ هزار تومان می‌شود.

مردانلو با اشاره به ظرفیت خوب نمایندگی آبپخش برای آموزش جوانان متقاضی اشتغال و محصل افزود: آموزش‌ها در این مرکز به صورت هدفمند و با توجه به نیاز بازار کار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اشتغال آموزش گیرندگان همواره رصد شده و تاکنون نیز تعداد قابل توجهی از مهارت‌آموزان آب‌پخش در شرکت‌های مختلف صنایع نفت و گاز و دیگر حوزه ها بکار گرفته شده‌اند.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.