سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

توسعه طرح‌های سالم سازی سواحل مازندران

تعداد غرق‌شدگان دریا در مقایسه با دوره قبل با توسعه طرح‌های سالم سازی سواحل مازندران کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ربیع فلاح استاندار مازندران گفت: یکی از معضلات دریای مازندران به خصوص در ایام تعطیلات تابستانی، افزایش تعداد غریق‌ها در دریا بوده که با توسعه طرح‌های سالم سازی سواحل، تعداد غرق‌شدگان دریا در مقایسه با دوره قبل ۷۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: مازندران به واسطه برخورداری از آب و هوای مطلوب، از مقاصد گردشگری در کشور بوده و بر  اساس آمار‌های ارائه شده پارسال بیش از ۴۲ میلیون مسافر در این استان اقامت شبانه داشته اند.

استاندار مازندران گفت: در حوزه روستا شاهد رشد چند برابری اعتبارات دهیاری‌ها بوده که کمک ۴۳۵ میلیارد تومانی به ۱۸۹۰ دهیاری این استان، صدور مجوز ۳۴۳ دهیاری جدید و تاسیس ۱۳۱ خانه هلال روستایی از جمله فعالیت‌ها در این بخش است.

قاسمی طوسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، از آغاز طرح‌های ساماندهی دریا با به‌کارگیری ۱۵۰۰ ناجی غریق در مازندران خبر داد و گفت: این طرح از اول خرداد آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۰۰ ناجی در مناطق حادثه‌خیر و ممنوعه و ۶۰۰ ناجی در داخل طرح‌ها فعالیت خواهند کرد افزود: در سواحل مازندران ۳۵۱ نقطه ممنوعه و حادثه‌خیز شناسایی شده است که به‌منظور جلوگیری از حوادث امسال در ۳۰۰ نقطه ممنوعه تابلو‌های هشداردهنده نصب شده که برای جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.

انتهای پیام/آ

کاهش غریق  در دریای مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.