سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار مایکروسافت از بحران ؛ مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شد

مایکروسافت از بحران خاموش شدن سرفیس پرو 2017 که در حال جدی شدن بود، فرار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی پیش بود که  جدید ترین محصولات سری سرفیس ، شامل سرفیس پرو  ، سرفیس استودیو و لپ تاپ های سرفیس رونمایی شد که در میان آن ها سرفیس پرو به دلیل کارایی بالا در عین سبکی و قابل حمل بودن از طرفداران بیشتری برخوردار است.

سرفیس پرو 2017 اما پس از مدتی به دلیل خاموش شدن و به عبارت دیگر هایبرنیت  شدن  ناگهانی حتی در زمان کار مداوم  موجب نگرانی مسئولان مایکروسافت و البته نارضایتی کاربران  شد.

این نارضایتی در حال تبدیل به یک بحران و کاهش جدی فروش و مهاجرت  کاربران به رقبای جدی  مانند "دل" ، "اچ پی " و آیپد های اپل بود که نشانه ها از فرار مایکروسافت از بحران  حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: بحران خاموش شدن سرفیس پرو 2017 ؛ آیا تجربه نوت 7 سامسونگ در انتظار مایکروسافت است؟ 

 چند روز قبل مایکروسافت از پیدا کردن منشأ مشکل و آزمایش یک وصله بروزرسانی   برای حل  مشکل خبرداده بود که به وعده خود عمل کرده و این بروزرسانی را ارئه کرد.

بروزرسانی جدید کارکرد Surface System Aggregator تصحیح و بهبود میبخشد و در نتیجه مشکل خاموش شدن ناگهانی یا هایبرنیت شدن سرفیس پرو 2017  حل خواهد شد.

یکی از کارشناسان مایکروسافت اعلام کرده است:  " این بروزرسانی که برای رفع مشکل هایبرنیت ناگهانی سرفیس پرو 2017 ارائه شده است ، پس از طی کردن مرحله آزمایشی ، اکنون قابل دسترس و استفاده است.

کاربران این تبلت  میتوانند با مراجعه به قسمت windows update از مسیر  Setting>Update & Security>Windows Update  این بروزرسانی را دریافت و نصب کنند."

در هر حال باید صبر کرد و دید که آیا مشکلات گزارش شده و نارضایتی کاربران پایان می‌یابد و یا اینکه این بروزرسانی هم نمیتواند برای مایکروسافت راهگشا باشد.

انتهای پیام /

حل مشکل خاموش شدن  مایکروسافت سرفیس پرو 2017

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دو ساله می‌خوام بخرم لازم دارم نمی تونم!
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من خیلی دوست دارم یکدونه اش را داشته باشم

اما خیلی گرونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
حالا اینا که نوشتید چند هست قیمتش؟
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خوش به حال اونا که میتونن بخرن