سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرتی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

پایان بررسی عملکرد وزرا در فراکسیون امید/جدولی از پیشنهادات تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود

عضو کمیته تعاملی فراکسیون امید برای بررسی وزرا از پایان ارزیابی‌ها و تدوین جدولی برای تقدیم به روحانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

"الیاس حضرتی" عضو کمیته تعاملی فراکسیون امید برای بررسی وزرا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از پایان بررسی‌ها و تهیه جدولی برای تقدیم به رئیس جمهور از سوی این کمیته خبر داد.

وی ادامه داد: ارزیابی کاملی از نحوه عملکرد و تعامل وزرا با مجلس، توفیق وزرا در عملیاتی ساختن برنامه‌های ارائه شده، عملکردشان با مردم، میزان گره‌گشایی‌های آن‌ها از مشکلات کشور و ... انجام شد که براساس آن جدول بسیار خوبی تهیه شده است که به زودی تقدیم روحانی خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر تأکید کرد: همچنین در این جدول پیشنهاداتی به جهت مشورت دادن در بحث کلان برنامه‌ها مانند تشکیل دولتی جوان‌تر، پر تحرک‌تر، با قدرت و انگیزه بیشتر برای کار، تلاش و خدمت و اینکه وزرای پیشنهادی باید برنامه‌های قوی‌تری داشته باشند، وجود دارد.

عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: در زمان بررسی‌های وزرا در فراکسیون امید موضوع فرد برای ما مهم نبوده و به دنبال مصداق‌ها نبودیم بلکه تأکید ما تنها بر روی برنامه‌ها و تیمی است که میخواهد وزیر مربوطه را همراهی کند.

 انتهای پیام/

بررسی عملکرد وزرا در فراکسیون امید 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.