سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

تخریب غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی قائم شهر

۴۰ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به مراجع قضایی قائم شهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  فرزین فرهادی مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر از معرفی ۴۰ مورد تغیر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان به مراجع قضایی در ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

وی گفت:  ۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان به مساحت ۳۰۰ مترمربع به صورت توافقی تخریب شد.

مدیر جهادکشاورزی قائم‌شهر افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی با اعزام ۳۲ مورد گشت سامانه ۱۳۱ در محل، از تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های کشاورزی توسط فرصت طلبان جلوگیری شد.

فرهادی گفت: ۲۱۰ مورد اجرای تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ با مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی ۳ ماهه نخست امسال تخریب شد.

وی از کارشناسان پهنه بندی روستا‌های تابعه مراکز جهاد کشاورزی خواست نسبت به هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های باغی و کشاورزی طبق قانون و آئین نامه اقدام و نسبت به اجرای طرح‌ها در زمین‌های واگذاری نظارت دقیق داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: درصورت مشاهده عدم پیشرفت فیزیکی زمین‌های تغییر کاربری شده برای انجام طرح‌ها نسبت به صدور اخطار برای اجرای طرح و در غیر اینصورت برای خلع ید آن اقدام می‌شود.

وی از نیروی انتظامی و سایر مسؤولین، دهیاران و شورا‌ها خواست برای حفظ منابع ملی و حقوق بیت المال در مراحل اولیه قطعه بندی و دیوارکشی با جرای تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰، جهاد کشاورزی را برای انجام وظیفه یاری کنند.

انتهای پیام/آ

تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی زیر ذره بین جهاد کشاورزی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.