سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دیدار فرزندان طلاق با والدین در محیطی عاطفی

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: ضرورت دارد تمهیداتی اندیشیده شود که ملاقات والدین با فرزندان طلاق خارج از مراکز مراجع انتظامی و در محیطی عاطفی و با حضور مددکاران مجرب انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام عباس اسدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دادگستری کرمان که در محل سالن شهید بهشتی حوزه ریاست برگزار شد افزود: در این جلسه مشکلات دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان بویژه امر ملاقات فرزندان طلاق با فرزندان والدین که به علت اختلاف جدایی از یکدیگر زندگی می کنند مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام قضائی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در هفته عفاف و حجاب در دادگستری استان کرمان اجرا شد،تصریح کرد:در این هفته از فعالان فرهنگی دادگستری در زمینه عفاف و حجاب تقدیر بعمل آمد.

وی ادامه داد: طرح اوقات فراغت فرزندان سنین 4 تا 15 سال کارمندان تحت نظارت معاونت فرهنگی ، در مجتمع عدالت و با حضور اساتید مجرب در حال اجرا ست.

حجت الاسلام اسدی از 175مورد ارائه خدمات مشاوره ای به فرزندان و کارکنان قوه قضائیه در استان کرمان طی سه ماه گذشته خبر داد وافزود:از 45 نفر از فرزندان نخبه دادگستری تقدیر بعمل آمده است.

انتهای پیام/ی

دیدار فرزندان طلاق با والدین در محیطی عاطفی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.