سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

توزیع سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در سمنان

بیش از 4200 سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در سمنان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت : بیش از 4200 سبد غذایی بین کودکان مبتلا به سوء تغذیه در سمنان توزیع شد.

وی افزود: این سبدهای غذایی در سه ماهه نخست امسال و با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال تهیه شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است .


عرب تصریح کرد: کودکان مبتلا به سوء تغذیه در بازه سنی شش ماه تا پنج سال از مراکز بهداشتی و درمانی معرفی می شوند و کمیته امداد استان پس از بررسی ھای لازم با تأیید نیازمندی خانواده، بین ھر یک از این افراد، سبد غذایی توزیع می کند.


وی ارزش ریالی ھر سبد غذایی را 75 ھزار تومان عنوان کرد و افزود: سبدھای غذایی این کودکان شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی ، سویا، گوشت قرمز، روغن، تخم مرغ و عدس است .


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه 276 کودک نیازمند مبتلا به سوء تغذیه پارسال در استان سمنان بهبود یافته اند، اظهار داشت: کودکان مبتلا به سوء تغذیه هر شش ماه یک بار مورد پایش قرار میگیرند و در صورت بهبودی کامل ، از این چرخه حمایتی خارج شده و کودکان دیگری که از سوء تغذیه رنج میبرند با معرفی مراکز بهداشت جایگزین میشوند .


انتهای پیام / د


حمایت از کودکان دچار سوء تغذیه با توزیع سبد غذایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.