سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشته شدن 4 سرباز پاکستانی در تیراندازی نیروهای هندی

در تیراندازی نیروهای هندی به خودروی نظامیان پاکستانی، چهار سرباز کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در جدیدترین تنش‌ها در منطقه کشمیر، ارتش پاکستان اعلام کرد نیروهای هندی امروز (یکشنبه) از آن سوی مرز منطقه مورد مناقشه کشمیر اقدام به تیراندازی به خودروی نظامیان پاکستانی کردند که طی این حمله چهار سرباز کشته شدند.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: نظامیان هندی اقدام به هدف قرار دادن خودروی نظامی پاکستان در مرز کشمیر کردند. پس از این تیراندازی، خودروی نظامی به داخل رودخانه سقوط کرد و چهار سرباز غرق شدند. یکی از سربازان از آب بیرون کشیده شد؛ اما جستجو برای یافتن سه سرباز دیگر ادامه دارد.

با این وجود، راجش کالیاوزیر دفاع هند – از این حمله اظهار بی‌اطلاعی کرد. هند و پاکستان دهه‌هاست بر سر مسئله کشمیر در تقابل هستند. هر دو کشور مدعی مالکیت کامل این منطقه هستند ولی در حال حاضر هر کدام تنها بر بخشی از این منطقه حکمرانی می‌کنند. افزایش تبادل آتش میان دو طرف در ماه‌های گذشته می‌تواند باعث تضعیف توافقنامه صلح سال 2003 می‌شود.

در ماه نوامبر سال میلادی جاری، یک اتوبوس غیرنظامی در همین منطقه هدف تیراندازی نیروهای هندی قرار گرفت که طی آن 12 تن کشته شدند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.