سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برق از سر سارقان تجهیزات برقی پرید

فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسائی و دستگیری باند سارقان سیم و تجهیزات برق رسانی با کشف بیش از 3800 متر سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی و پیامدهای ناشی از آن برای شهروندان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 11 با انجام پی جوئی های پلیسی یک نفر خریدار اموال مسروقه را شناسائی و از مخفیگاه وی مقدار زیادی سیم برق و تابلوی فلزی، کنتور و شیرآلات ساختمانی را کشف کردند.

سرهنگ فداء بیان داشت: در ادامه بر اساس تحقیقات انجام شده هویت دو سارق که اهل و ساکن مناطق حاشیه ای شهرستان بودند برای پلیس محرز و دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام کار پلیسی و هنگام گشت زنی در سطح شهر موفق شدند دو نفر سارق را که قصد فروش سیم های برق فشار قوی را داشتند دستگیر کنند.

سرهنگ فداء یادآور شد: از اعضای این باند بیش از 3800 متر سیم برق و سایر لوازم سرقتی کشف و سارقان پس از عودت اموال مسروقه به اداره برق، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.