سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از برانکو برای آموزش کار تیمی به کارکنان شهرداری مشهد

شهرداری مشهد با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ دعوت کرده است که به عنوان مدرس در دوره آموزشی در این شهر حضور پیدا کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شهرداری مشهد با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ دعوت کرده است که به عنوان مدرس در دوره ای آموزشی با نام «رفع اثر بخشی تعارضات کار تیمی» در این شهر حضور پیدا کند.

اسماعیل سقاب اصفهانی، از مدیران معاونت برنامه ریزی و توسعه شهر شهرداری مشهد  درباره  نامه ارسالی به برانکو ایوانکوویچ  جهت انجام دوره آموزشی پنج ساعته به کارکنان شهرداری مشهد  گفت:ما با آقای برانکو هنوز به تفاهم نرسیده‌ایم و فعلا فقط نامه زده‌ایم. ایشان باید بررسی کنند و سرفصل‌هایشان را به ما اطلاع دهند؛ ولی مصر هستیم از چنین اساتیدی برای تقویت سرمایه‌های انسانی خودمان در شهرداری مشهد استفاده کنیم.

وی افزود:برای دعوت برانکو به یک نیاز در مهارت کار تیمی رسیدیم چون نیازسنجی‌ها عنوان کرده بودند که این موضوع در شهرداری ضعیف است.

اصفهانی درباره میزان دستمزد پرداختی به برانکو اظهار داشت: پرداخت‌های مالی ما مطابق با مصوبه‌های قانونی انجام می‌شود. حق الزحمه دوره‌های آموزشی ما از ساعتی 35 هزار تومان شروع می‌شود و سقفش ساعتی 500 هزار تومان است.

وی ادامه داد:در صورتی مبلغ سقف را پرداخت می‌کنیم که برانکو اجازه بدهد فیلم‌هایش را به شهرهای دیگر بفروشیم. دوره پنج ساعته‌ای که برای ایشان در نظر گرفته‌ایم هم حضوری است و هم به صورت مجازی برای کارکنان شهرداری پخش زنده می‌شود.

گفتنی است رضوی کیا مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با تایید ارسال نامه به باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز پاسخی از سوی باشگاه پرسپولیس و برانکو اعلام نشده است.

 

انتهای پیام/ع

دست و دلبازی شهرداری مشهد برای سرمربی پرسپولیس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.