سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

جشنواره قلم وعدالت در کرمان

جشنواره "قلم وعدالت" با هدف رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان،مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت:نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضائی استان کرمان با موضوع قلم وعدالت برگزار می گردد.

محمد بصیریان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی دانست وافزود: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قانونی مردم ضرورت دارد.

بصیریان برگزاری این جشنواره را در راستای قدر دانی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه دراستان دانست و اظهار کرد: برای ارتقاء سطح علمی و حرفه ای اصحاب رسانه تلاش می کنیم

دبیر اجرائی جشنواره قلم وعدالت خاطرنشان ساخت:موضوعات این جشنواره مواردی ازقبیل پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و برنامه ها و رویدادهای دستگاههای قضایی و هفته قوه قضائیه خواهد بود.

وی گفت:این جشنواره در سه بخش خبر و گزارش خبری،گزارش (تحلیلی-توصیفی)و مصاحبه برگزار می گردد

 

بصیریان عنوان کرد: به نفرات برتر جشنواره تمام سکه بهار ازادی، لوح سپاس و تندیس جشنواره انتخاب مطبوعات برتردستگاه قضایی (قلم و عدالت) اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است دادگستری کل استان کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضائی استان کرمان را با عنوان "قلم و عدالت"برگزار می کند.

انتهای پیام/ح

جشنواره قلم وعدالت در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.