سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تجهیز و نوسازی کارگاه های تخصصی دانشکده فنی و حرفه ای رازی اردبیل

کلنگ احداث ساختمان فاز دوم دانشکده فنی و حرفه ای رازی در قالب کارگاه های تخصصی و صنعتی با حضور مسئولان استانی به زمین زده شد.

مصری، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای رازی اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه تمام تلاش این دانشکده بر این بوده است تا دانشجویان را در جهت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و عرصه های صنعت و خدمات پرورش دهد تصریح کرد: بیش از 70 درصد از دانشجویان این مرکز با تکیه بر توان فنی و علمی خود توانسته اند جذب بازار کار شوند و در عرصه های صنعت و کارآفرینی قدم های رو به رشدی را در استان برداشته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در جهت آموزش نیروهای ماهر و دانشجویان صاحب سبک در عرصه صنعت ضروری است تا تجهیزات و امکانات دانشکده نوسازی شوند افزود: در همین راستا بیش از 30 درصد کارگاههای فنی و تخصصی از قبیل تراشکاری، جوشکاری و کارگاه موتور تکمیل و نوسازی شده و پروژه عمرانی احداث فاز 2 کارگاه های تخصصی را نیز در سال جاری در دستور کار خود قرار دادیم.

مصری تصریح کرد: فاز 2 کارگاه های تخصصی در زمینی به مساحت 1500 متر مربع احداث خواهد شد و در طی 2 مرحله مراحل ساخت خود را طی خواهد کرد که قسمت های اولیه کارگاه جوشکاری و موتور در طول 90 روز آینده تکمیل و باقی کارگاه ها و سالن آمفی تئاتر و ارائه مطالب علمی و عملی در طول 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از تکمیل یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه ای استان اردبیل خبر داد و افزود: با اندک بودجه عمرانی موجود در دانشکده و همت و تلاش اساتید وو دانشجویان فاز اول یادمان مزار شهدای گمنام به اتمام رسیده و فاز دوم نیز در حال طرح و برنامه ریزی برای احداث گنبد و نمای اصلی است.

 

انتهای پیام/ح

تکمیل یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه ای استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.