سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

شناسایی 10 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی شهرستان خدابنده

مدیر امور آبفار شهرستان خدابنده گفت:در سال جاری 10 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی شهرستان خدابنده شناسایی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر امور آبفار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در سال جاری 10 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است ، گفت : در سال گذشته تعداد 282 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی این شهرستان شناسایی و 100 مورد آن  به انشعاب مجاز تبدیل شده و با متخلفان برخورد شده است.

سهرابی در ادامه با بیان اینکه کنتورهای معیوب در این امور بیشتر به صورت رایگان تعویض می شود، افزود : در سال گذشته 571 فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی شهرستان خدابنده در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت .

وی اعتبار هزینه شده برای تعویض و استاندارد سازی دستگاههای اندازه گیری(کنتور آب)سال گذشته را رقمی بالغ بر 500میلیون ریال عنوان کرد و افزود : یکهزار و 145 مورد کنتور خراب و معیوب در روستاهای شهرستان خدابنده وجود دارد که اعتبار جهت تعویض مصوب شده است و در صورت تخصیص اقدامات لازم انجام خواهد گرفت .

این مقام مسئول در پایان  خاطر نشان کرد : سال گذشته 6میلیون و 611 هزار متر مکعب آب شرب با مطلوبیت 97 درصد تولید و در سطح روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شده است .

 

 

انتهای پیام/ن

 

شناسایی چندین فقره انشعاب غیر مجاز درمناطق روستایی خدابنده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.