سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تکاب:

مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند

امام جمعه تکاب گفت:بهتر است مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند چراکه در غیر اینصورت، صحبت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بی‌فایده و مضحک است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب  گفت: مطالبه‌گری در حل مسائل این شهر ناشی از روحیه انقلابی مردم آن بوده و مسئولان نباید آن را با دید سیاسی نگاه کرده و نسبت به آن بی‌توجه باشند.

وی تاکید کرد: پیگیری قانونی حق ما مردم است، بهتر است مسئولان از خواب غفلت نسبت به این مشکلات بیدار شوند چراکه در غیر اینصورت، صحبت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بی‌فایده و مضحک است، جاده نامطلوب توان گسترش گردشگر را هم ندارد.

برادری افزود: سد الغدیر که قرار بود در اختیار کشاورزان این منطقه قرار گیرد از دیگر مواردی است که باید پیگیری شود، بیمارستان تکاب و حقوق مربوط به معادن که درآمدهای مربوط از آن باید در این منطقه صرف شود را حتما پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وزیر راه به آذربایجان غربی سفر کرد اما بدون توجه به وضعیت نامطلوب راه‌ها استان را ترک کرد، معاون رئیس جمهور قول بهبودی داده بود اما خبری نشد، این‌ها همه گلایه ما از مسئولان است.

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/ی

 

بی توجهی وزیر راه به وضعیت جاده ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.