سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

با حمایت بنیاد برکت 30 سرپرست خانوارصاحب خانه شدند

فرماندار بدره گفت: با حمایت مالی بنیاد برکت، 30 نفر از زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی این شهرستان صاحب خانه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سیروس مرادحاصلی در دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی بدره بیان کرد: برای ساخت این تعداد مسکن، 30 فقره وام بلاعوض هر کدام 140 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت و همچنین 60 میلیون ریال از محل اعتبارات بهزیستی به مددجویان پرداخت شده و هزینه انشعابات آب، برق و گاز این واحدها نیز توسط بهزیستی تامین و پرداخت شده است.


وی اظهار کرد: برای خانوارهای دارای دو معلول زیر پوشش بهزیستی نیز تسهیلات ساخت مسکن در نظر گرفته شده که برای هفت خانوار هر کدام 180 میلیون ریال وام بلاعوض همچنین رایگان شدن انشعابات آب، برق و گاز بوده است.


وی افزود: تامین مسکن نقش بسیار مهمی در فراهم نمودن شرایط مناسب اجتماعی و اقتصادی این خانوارها دارد و موجب افزایش رضایت مندی و قدرت اقتصادی خانواده ها می شود.


حسین نورعلیوند عنوان کرد: علاوه بر تلاش های صورت گرفته در بخش مسکن، به 21 نفر از مددجویان تحت پوشش نیز تسهیلات اشتغال زایی هر یک به مبلغ 100 میلیون ریال اعطا شده است.


وی پرداخت هزینه بیمه تامین اجتماعی مددجویان را خدمت مهم دیگری از این اداره اعلام کرد و ادامه داد: 87 نفر از معلولان تحت پوشش این خدمت قرار گرفتند و حق بیمه خویش فرمایی تامین اجتماعی آنان به صورت ماهیانه پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/ د

 

از حمایت تا خانه دار شدن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.