سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره ملی عمران سلامت

دانشگاه علوم پزشکی استان در جشنواره ملی عمران سلامت وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ابراهیم گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت : جشنواره عمران سلامت با حضور ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم بهداشت و درمان ، جمعی از استانداران،روئسا و معاونین توسعه دانشگاه های علوم پزشکی ، شرکت های مشاور و خیرین حوزه سلامت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد  .

وی حمایت قاطع ریاست جمهوری از تداوم طرح تحول سلامت را نقطه عطف این جشنواره دانست و گفت : آقای دکتر روحانی ضمن بیانات مبسوطی در تمام زمینه ها ،از اقدامات انجام شده اظهار رضایت کردند و بر ادامه مسیر تحول سلامت تاکید نمودند که بارها این سخنان ایشان مورد تشویق حضار قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در دولت یازدهم پیشرفت های بسیار خوبی در زیرساخت های حوزه سلامت کشور رقم خورد و برای تقدیر از دانشگاه هایی که در این حوزه تلاش های ارزنده ای داشته اند، در قالب جشنواره عمران سلامت بستری فراهم آمد .

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان ها و دانشگاه ها تحول جدی در حوزه سلامت صورت گرفته است ، گفت : دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در بسیاری از بخش های عمرانی و توسعه ای از جمله ساخت کلینیک های ویژه و توسعه تخت های بیمارستانی در کشور پیشرو بوده است .

شایان ذکر است در جشنواره عمران سلامت از دانشگاه تقدیر به عمل آمد و در حوزه توسعه اورژانس های بیمارستانی لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر محترم بهداشت و درمان اهدا گردید .

انتهای پیام/آ

اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره توسط وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.