سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

90درصد پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان 32 تختخوابی ریگان

فرماندار ریگان گفت: بیمارستان 32تختخوابی شهرستان ریگان در شرق استان پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد که رشد 90درصدی تا کنون دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امین باقری فرماندار ریگان بیان داشت: بیمارستان 32تختخوابی ریگان با 3هزار متر مربع زیر بنا در دو طبقه در حال ساخت می باشد .

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان 32تختخوابی ریگان در شهرستان ریگان از ضروریات می باشد بیان داشت به دلیل عقرب گزیدگی در فصل تابستان در شهرستان به دلیل نبود بیمارستان تعدادی از عقرب گزیده ها به دلیل نبود بیمارستان جان خود را از دست دادند .


فرماندار ریگان با اشاره به اینکه معین اقتصاد مقاومتی شرق استان در ساخت بیمارستان 32تختخوابی ریگان مشارکت نمودند بیان داشت با تخصیص اعتبار 3میلیارد تومانی به بیمارستان ریگان ساخت بیمارستان پیشرفت مطلوب دارد .


باقری عنوان کرد با پیگیریهای صورت گفته بیمارستان 32تختخوابی ریگان از 32تخت به 64تخت افزایش یافت .


وی با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ریگان توسط دانشگاه علوم پزشکی اماده می باشد بیان داشت با اتمام ساخت بیمارستان به زودی نیز تجهیز خواهد شد .


شهرستان ریگان با وسعت 8هزار کیلومتر مربعی وجمعیت 96هزار نفری در شرق استان فاقد بیمارستان می باشد که تا مرکز استان 285کیلومتر فاصله دارد .

انتهای پیام/س

90درصد پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان 32 تختخوابی ریگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.