سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی:

کاهش مجازات محکومان مواد مخدر به نفع منافع ملی کشور نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت:مجازات سنگین برای محکومان مواد مخدر نقش بازدارندگی ایفا می‌کند و تخفیف در آن به نفع منافع ملی نیست.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که درجلسه علنی امروز نظر کمیسیون متبوع خود را درباره طرح تخفیف مجازات محکومان مواد مخدر، تشریح می‌کرد، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی‌های خود طرح تخفیف مجازات اعدام محکومان مواد مخدر را رد کرد.

 وی با اشاره به دلایل مخالفت کمیسیون امنیت ملی با طرح مذکور اظهار داشت: در وهله اول همه می‌دانند که مجازات سنگین برای محکومان مواد مخدر نقش بازدارندگی ایفا می‌کند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: با وجود مجازات سنگین اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر شرایط فعلی جامعه ما این چنین است و قطعا با برداشتن این مجازات شاهد تخلفات بیشتری خواهیم بود.

 نقوی حسینی با بیان اینکه قاچاقچیان از این طریق میلیاردها ثروت بدست می‌آوردند، گفت: کمیسیون امینت ملی معتقد است برداشتن چوب تهدید اعدام منجر به ترویج مواد مخدر می‌شود و خسارت آن را همه مردم باید بدهند.

 وی با تأکید بر اینکه کاهش مجازات محکومان مواد مخدر به نفع منافع ملی کشور نیست، خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی با این طرح مخالف است و معتقدیم که این طرح برای انجام پاره‌ای اصلاحات باید به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع داده شود.

 انتهای پیام /

مخالفت کمیسیون امنیت ملی با طرح تخفیف کاهش مجازات محکومان مواد مخدر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.