سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب و هوای ۲۵ تیرماه؛

افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده باران در برخی مناطق کشور+ جدول

طبق اعلام هواشناسی در روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، استان‌های شمالی و شرق فارس افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگارراه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، در استان‌های شمالی و شرق فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهار محال بختیاری، غرب اصفهان، شرق لرستان پیش بینی می‌شود.

رگبار‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط استان هرمزگان نیز دور از انتظار نیست. در خوزستان در ساعات بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین  در روز دوشنبه در نواحی مذکور ابرناکی افزایش خواهد یافت. روز سه شنبه آسمان در غالب مناطق کشور صاف خواهد بود، تنها در ساعات بعد از ظهر در غرب کشور ابرناکی به طور موقت افزایش می‌یابد.

دما در روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی افزایش می‌یابد. در روز دوشنبه دما در نیمه غربی افزایش و منطقه زابل طی سه روز آینده وزش باد شدید خواهد داشت که امکان تولید گردو خاک در بعضی ساعات در این منطقه وجود دارد.

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای 25 تیرماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.