سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بوشهر و گناوه کشف شد‌

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با توقیف دو فروند شناور باری در آب‌های بوشهر و گناوه بیش از ۱۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار قلندر لشکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های دریابانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: امکانات و تجهیزات دریابانی استان بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق در آبهای خلیج فارس افزایش یافته به‌گونه‌ای که پهنه آب‌های خلیج فارس در استان بوشهر زیرپوشش دارد.

وی با بیان اینکه دریابانی استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی فضای این استان را برای قاچاقچیان ناامن کرده است افزود: جابه‌جایی هرگونه کالای تجاری و خارجی بدون مجوز قانونی و تعرفه و پروانه گمرکی قاچاق است و دریابانی با قاچاقچیان بدون اغماضی برخوردقاطع و قانونی می‌کند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوءاستفاده در انتقال کالاهای قاچاق مسدود کرده است.

سردار لشکری از کشف دو محموله قاچاق بزرگ در آب‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: ماموران دریابانی استان بوشهر با توقیف دو فروند لنج تجاری در آبهای گناوه و بوشهر به ارزش 19 میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه کشف کردند.

وی با بیان اینکه این دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق از کشورهای عربی به آب‌های استان بوشهر بودند خاطر نشان کرد: نیروهای پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه با توقیف آنها مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف 46 تن برنج و 10 تن لیمو خشک خبرداد و تصریح کرد: از دو فروند شناور یاد شده 26 دستگاه یخچال و فریزر دوقلو، کیف، کفش، پارچه، پوشاک و 46 تن برنج و 10 تن لیمو خشک کشف شد.

سردار لشکری بیان کرد: در این شناورها علاوه بر محموله‌های یاد شده همچنین 11 هزار و 579 قطعه لوازم یدکی خودرو، 12 هزار و 584 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 961 تکه ظروف آشپرخانه و انواع لامپ کشف شد.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.