سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سرود و نقاشی همگانی دانش آموزان فارس رتبه اول کشور شد

کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله کشوری مسابقات سرود و نقاشی همگانی، دانش آموزان فارس با کسب ۱۴ مقام، رتبه نخست کشوری را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم نجفی نژاد دبیر مسابقات فرهنگی و هنری استان فارس گفت: در این مسابقات در رشته سرود همگانی دانش آموزان فارس موفق به کسب سه مقام اول، دو مقام دوم و یک مقام کشوری شدند.


وی افزود: در رشته نقاشی همگانی همه آثار ارسالی از فارس رتبه برتر را بدست آورد و در مجموع استان فارس در این دو رشته حائز رتبه اول کشوری شد.


نجفی نژاد بیان کرد: امسال از میان هزار و ۹۳۲ آثر ارسالی آموزشگاه‌های استان به دبیرخانه این مسابقات، ۳۲۴ اثر برگزیده و پس از بررسی و بازبینی هشت اثر در حوزه سرود و هشت اثر در حوزه نقاشی به مرحله کشوری ارسال شد.


وی اظهار داشت: سرود و نقاشی همگانی یکی از فعالیت‌های گروهی است که با حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان مدارس و با هدایت و راهنمایی اولیاء مدرسه در سراسر مدارس استان فارس اجرا می‌شود و در این فعالیت، مدارس استان سرود و نقاشی همگانی را تهیه و برای رقابت به مرحله منطقه‌ای و استان ارسال کردند.
انتهای پیام/ر

دانش آموزان فارس رتبه اول کشوری مسابقه سرود و نقاشی همگانی را کسب کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.