سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اسکان افزون بر ۸۰ هزار مسافر در مدارس

افزون بر ۸۷ هزار مسافر در مدارس فارس اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داوود مرادی کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: ۸۷ هزار و ۶۶۶ نفر روز از ۲۵ خرداد تا امروز ۲۴ تیرماه در مدارس فارس اسکان داده شده اند.

وی تصریح کرد: این مسافران در قالب ۸ هزار و ۲۴۲ نفر در ۲۲۰ مدرسه اسکان یافته اند.

مرادی با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۰۰ کلاس آماده اسکان مسافران است ادامه داد: در شیراز ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده شده است.

وی گفت: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده و از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده پذیرش و اسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی است.

کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: فرهنگیانی که قصد سفر به استان فارس را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.

 

وی افزود: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز، خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان - دبستان ابوریحان واقع شده است و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس بگیرند.

وی گفت: پارسال ۳۳۱ هزار و ۲۰۸ نفر روز در تعطیلات تابستان در مدارس فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ن

یک هزار و ۶۰۰ کلاس آماده اسکان مسافران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.