سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور

دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور مطرح و بارها مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  عباس کامیابی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دلیل افزایش تعداد پروژه های عمرانی و همچنین افزایش بودجه با شیب بسیار، به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور مطرح و بارها مورد تجلیل قرار گرفت.

وی افزود : دانشگاه علوم پزشکی کرمان در شروع دولت تدبیر و امید به رغم مطرح بودن اسمی در میان دانشگاه های تیپ 1، به لحاظ زیر ساخت ها قابل قیاس با دانشگاه های همتراز و یا حتی برخی از دانشگاه های تیپ 2 نبود و محروم تر بوده است.

دکتر عباسی گفت : زیر ساخت هایی همچون منابع انسانی، منابع فیزیکی و منابع مالی در پایین ترین حد ممکن بود و جایگاه دانشگاه در نظام ارزش گذاری استان و کشور در وضعیت مطلوبی قرار نداشت.


معاون توسعه و مدیریت دانشگاه افزود : طبیعی است رسیدن به کیفیت مطلوب نیازمند برنامه ریزی و تحول در مدیریت را طلب می کرد که خوشبختانه در این دوره محقق شد.

وی گفت : پیش بینی می شود با توسعه منابع فیزیکی و همچنین بهبود مولفه های محاسبه سرانه بودجه و ظرفیت های استخدامی، روند رشد و سرآمدی دانشگاه در نظام ارزش گذاری سیاسی، اجتماعی و حوزه سلامت به سرعت مراحل نهایی خود را طی نماید.


انتهای پیام /‌س

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان یکی از دانشگاه های سرآمد در کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.