سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمیته ویژه کمیسیون امنیت ملی پیگیر وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: طبق شواهد دیپلمات‌های ربوده شده در قید حیات هستند و کمیسیون ما پیگیر وضعیت آنهاست.

مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیگیر وضعیت دیپلما‌ت‌های ربوده شده است، اظهار داشت: شواهد نشان می‌دهد که چهار دیپلمات ایرانی ربوده شده در قید حیات هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده این چهار دیپلمات معزز در جلسه هفته گذشته کمیسیون امنیت ملی خواستار پیگیری جدی سرنوشت آنان بودند، متذکر شد: برای پیگیری وضعیت این دیپلمات‌ها «کمیته ویژه حقیقت‌یاب سرنوشت چهار دیپلمات» در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تشکیل داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: این کمیته با هدف ایجاد هماهنگی  میان نهادهای گوناگون مرتبط با این موضوع چون وزارت امور خارجه، بنیاد شهید و سپاه پاسداران به وجود آمده است و هر یک از این نهادها باید گزارش عملکرد خود در این باره در زمان مقتضی ارائه دهند.

انتهای پیام/

بررسی وضعیت دیپلمات های ربوده شده در کمیته ویژه حقیقت یاب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۴ تير ۱۳۹۶
باید ازلبنان هم کمک گرفت وبطور جدی پیگیر بود انشاالله که حاج احمد وهمراهانش زنده اند هرچه زود بازگردند ملت قدردان ایران هم دعا کنند . خدایا قسمت میدیم به احترام علی ابن الحسین .ع. زین العابدین واسرای دشت کربلا و به احترام امام هفتم که 14سال زندان کشید وبه احترام امام عسگری که همه عمر خود را در پادگان نظامی سامرا سپری نمود وبحق فرزندش حجت ابن الحسن .عج الله تعالی فرجه شریف. این عزیزان مفقود را هرچه زودتر باسلامتی کامل به وطن بازگردان