سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعل هویت از مشکلات اساسی کشور

معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: با اقدامات انجام شده، زمینه استفاده از سند مجعول از بین رفته و آثار دقیق آن در آینده بروز خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد تویسرکانی روز شنبه در آئین افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک منطقه 2 کرمان گفت: در گذشته سالانه 10 میلیون مکاتبه بین دفترخانه ها و ادارات ثبت انجام می شد که با اتوماسیون اداری ضمن حذف مکاتبات دستی، سرعت و دقت کار نیز افزایش یافته است.


وی بیان کرد: سال گذشته بیش از 68 میلیون خدمت از سوی این سازمان به مردم ارائه شد.


معاون رئیس قوه قضاییه از کاداستر به عنوان زیرساخت مهم کشور در توسعه یاد کرد و افزود: این طرح می تواند زیرساخت اساسی سایر پروژه ها باشد که با جدیت از سال گذشته در کشور آغاز شده و در بازه پنج ساله باید اجرایی شود.


وی اظهار کرد: سال گذشته با وجود اینکه باید 20 درصد این طرح اجرایی می شد تاکنون حدود 35 درصد کار پیش رفته است.


تویسرکانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تحول اداری و اصلاح فرآیندها در صدر دستگاه های کشور قرار دارد و این امر به عنوان برنامه محوری این سازمان در صدر برنامه های توسعه قرار گرفته است.


رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک بیان کرد: کار اجرایی این طرح در کشور آغاز شده و در استان کرمان نیز در دست انجام است و در این طرح کارشناسان در هر نقطه با استفاده از دستگاه های موجود می توانند مختصات جهانی آن را به دست آورند.


وی با بیان اینکه هفت هزار و 200 دفترخانه در کشور فعالیت دارند گفت: با حذف دفاتر دستی و الکترونیکی شدن ثبت در دفترخانه ها، 10 هزار نفر کاهش نیروی انسانی صورت گرفته و از بروز برخی جرائم و تخلفات نیز جلوگیری شده است.


تویسرکانی بیان کرد: در حال حاضر تمامی اقدامات با ثبت اثر انگشت افراد انجام می شود و تاکنون 24 میلیون اثر انگشت در کشور کلاسه بندی شده است.
ساختمان اداره ثبت منطقه 2 کرمان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع، با یکهزار و 200 مترمربع زیربنا و در مدت زمان 9 ماه احداث شده است.

انتهای پیام/ی

 سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اصلاح فرآیندها در صدر دستگاه های کشور قرار دارد 

برچسب ها: جعل ، هویت ، قوه قضاییه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.