سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریشه همه مفاسد در جامعه بی‌عفتی و بی‌حجابی است

امام جمعه موقت بوشهر با بیان ریشه همه مفاسد در جامعه بی‌عفتی و بی‌حجابی است، گفت: امروز مسئله حجاب تنها مسئله شرعی نیست بلکه شعار اسلام و نظام ما در جامعه جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی صبح شنبه در جمع بانوان شهرستان دشتی با بیان اینکه برخی زنان و دختران با انواع لباس‌های برهنه می‌خواهند در جلوی جوانان تئاتر بازی کنند و برخی بنای بر این دارند تا فضای تنش‌آمیز در جامعه درست کنند، اظهار داشت: امروز بحث حجاب به عنوان یک جبهه جنگی است و کسانی که مدافع حریم حجاب هستند مثل مدافع حریم حضرت زینب کبری(س) داخل سوریه می‌جنگند.

دشتی با بیان اینکه آن چیزی که برای ما مهم است داشتن جامعه‌ای پاک و طاهر برای به فساد نکشیدن جوانان و دختران است، بیان کرد: فضای جامعه ما از نظر مسائل جنسی به سمت و سویی دارد می‌رود که بنیان ازدواج و خانواده در خطر است و ضرر آن را همه خواهند دید.

وی اضافه کرد: حد حجاب این است که جامعه به فساد کشیده نشود و مردم به گناه نیفتند و اسلام نمی‌خواهد فضا و محیط‌های عمومی در جامعه، خیابان‌ها و دانشگاه فضای جنسی شود که در غیر این صورت جوانان مشکل پیدا می کنند.

دشتی تصریح کرد: متاسفانه زمینه فساد در جامعه فراوان شده و اگر به این شکل پیش برود ما باید احساس خطر، نگرانی و اضطراب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما بالاترین سطح استفاده از لوازم آرایشی را دارد و بیش از غربی‌ها برای خودنمایی آرایش می‌کنند که این زنگ خطر برای کشور است در حالی که جامعه غربی به صورت عادی زندگی خود می‌کند.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.