سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ علی عارف نژاد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی که ساکن تهران بوده با ورود به شهر زاهدان با استفاده از یک برگ چک جعلی قصد کلاهبرداری میلیاردی را دارد، بررسی موضوع و دستگیری این کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زاهدان قرار گرفت.

وی افزود: پس از ورود شخص مورد نظر به شهر زاهدان توسط ماموران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته جلوی یک از بانک‌های سطح شهر قبل از ورود به بانک دستگیر و پس از بررسی مدارک هویتی وی مشخص شد متهم جهت اجرای نقشه خود اقدام به تغییر چهره خود کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی بدنی از متهم یک برگ چک به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کشف و با بررسی‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد چک مورد نظر در یکی از شعبه‌های بانکی شهرستان شوشتر به صورت جعلی صادر و متهم جهت کلاهبرداری و وصول چک به شهرستان زاهدان عزیمت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به صدور حکم دستگیری متهم، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/پ

دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در زاهدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.