سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

برگزاری دوره آموزشی بین المللی کوهنوردی در کلاردشت

دوره آموزشی بین المللی کوهنوردی در کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرضی مدیر هیات کوهنوردی کلاردشت گفت: دوره آموزشی بین المللی کوهنوردی با حضور ۸۰ کوهنورد ایرانی و خارجی، از دیروز در منطقه حصار چال علم کوه کلاردشت آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دوره در رده سنی جوانان آقایان و خانم‌ ها  تا ۳۰ تیر برگزار می‌شود، افزود: از ۸۰ کوهنورد جوان شرکت کننده در این دوره،   ۱۷ نفر از کشور‌های دانمارک، لهستان، نروژ، ایسلند، افغانستان، پاکستان، اسلونی و اذربایجان و بقیه از استان‌های کشور به منظور آشنایی با دانش روز کوهنوردی حضور دارند.

مدیر هیات کوهنوردی کلاردشت گفت: این دوره، بعد از دوره دماوند برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به مدت ۲ روز در کلاس‌های اموزشی و ۵ روز در کار‌های عملی و صعود‌های فنی شرکت می‌ کنند.

فرضی در مورد نحوه حضور کوهنوردان در این دوره افزود: کوهنوردان ایرانی از طریق هیات‌های کوهنوردی مراکز استان‌ها معرفی شدند و جوانان خارجی از طریق مکاتبات فدراسیون کوهنوردی کشور در این کمپ حضور پیدا کردند.

 وی گفت: در پایان این دوره به همه جوانان گواهی داده می‌ شود و کوهنوردان جوان ایرانی بعد از قبولی در آزمون پایانی، به عضویت تیم ملی امید کوهنوردی کشور در می‌آیند.

انتهای پیام/ م
آموزش بین المللی کوهنوردی به  ۸۰ کوهنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.