سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

راه اندازی دفتر محلی پیمانکاری فرعی صنعتی برای نخستین بار در کشور

دفتر محلی پیمانکاری فرعی صنعتی برای نخستین بار در کشور در شهرک صنعتی توس مشهد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  به منظور استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در جهت تامین نیاز‌های صنعت نفت و گاز کشور و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی، نمایشگاهی از قطعات و تجهیزات نفت، گاز و صنایع وابسته توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در این مراسم گفت: یکی از رسالت‌های ما حمایت از صنایع کوچک و ایجاد تسهیل در امور آنهاست.

مسعود مهدیزاده مقدم افزود: یکی از مدل‌های کمک به توسعه صنایع کوچک، مدل پیمانکاری فرعی است که در این مدل برد کاری پیمانکاران فرعی بالا رفته و ارتقاء پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این مدل، پیمانکاران اصلی خدمات مشاوره در راستای توانمندسازی آنان ارائه می‌دهند، لذا این مهم در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای توانستن در صنایع کوچک و تقویت آنان در جهت خودکفایی موثر می‌باشد.


مهدی زاده مقدم تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم ما توسعه تولید قطعات در استان است که به همین منظور نمایشگاهی در این راستا و برای ارتقاء ساخت داخل و تامین نیاز‌های داخلی در حاشیه این مراسم برگزار کردیم.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.