سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام والمسلمین محمدی مطرح کرد؛

ارتقاء بهره‌وری موقوفات در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سیاست‌راهبردی سازمان اوقاف

فعال کردن اداره‌های شهرستان‌ها در دستور کار مجموعه اوقاف و امور خیریه است تا مردم به‌راحتی دسترسی به اطلاعات در زمینه وقف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در آئین معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان، گفت: منشأ اصلی قدرت و اقتدار ملت مسلمان، ایمان و ارادت به قرآن است و قرآن مایه اصلی قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.


نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف ادامه داد: در سایه قدرت و بیانات مقام معظم رهبری به راحتی می‌توانیم در برابر آمریکا ایستادگی کنیم و به پیشرفت برسیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) گفت: وحدت و توجه به قرآن، اسلام و اهل‌ بیت (ع) دو چیز عامل پیروزی انقلاب بر آمریکا و دشمنان است.


وی با بیان این‌که سازش با دشمنان انقلاب هزینه دارد، بیان کرد: نمونه از این بدعهدی‌ها را می‌توان در عربستان و سایر کشورهای مخالف جمهوری اسلامی دید. هیچ امامی در طول تاریخ دیده نشده است که با دشمن خود سازش کند، حتی امام حسین (ع) نیز با یزد بیعت نکرد.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که اختلاف و تفرقه عامل شکست است، گفت: حفظ وحدت و اتحاد همدلی بر محور امام و رهبری است.


وی با اشاره به این‌که دشمنان اسلام و قرآن به‌دنبال تفرقه‌افکنی میان مسلمانان هستند، ادامه داد: وحدت بزرگترین نعمت‌هاست که باید قدر آن را بدانیم انقلاب اسلامی، به برکت امام خمینی (ره) و خون شهیدان، اهتمام و عنایات خاص مقام معظم رهبری از امتیازاتی برخوردار است.


محمدی بهره‌ وری موقوفات در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از سیاست‌های کلی سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: فعال کردن اداره‌های شهرستان‌ها در دستور کار مجموعه اوقاف و امور خیریه است تا مردم به‌راحتی دسترسی به اطلاعات در زمینه وقف داشته باشند.


در این مراسم حجت‌الاسلام علیزاده به‌عنوان مدیرکل اوقاف گیلان به مدت سه سال منصوب و از زحمات حجت الاسلام ولی عادلی، مدیر کل سابق قدردانی شد.

 

 انتهای پیام/

 

ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سیاست‌راهبردی سازمان اوقاف ارتقا می یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.