سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر آیین‌های عاشورایی به میهمانی لاله‌ها می‌رود

نوش‌آباد شهر آیین‌های عاشورایی عصر امروز با میزبانی از آیین تشییع ۲۰ شهید گمنام دفاع مقدس متبرک و معطر به میهمانی لاله‌های حسینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، ستاد مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهر نوش‌آباد گفت: این آیین با عنوان «لاله‌های شهر» و حضور شهروندان شهیدپرور، ولایتمدار و متدین نوش‌آباد از ساعت ۲۰:۳۰ عصر امروز جمعه ۲۳ تیرماه برگزارمی‌شود.

حرکت کاروان شهدا با استقبال از این نامبزرگ مردان بی‌ادعا و عرش نشینان فرشی از مسیر خیابان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

مسیر کاروان شهدا پس از حرکت و انتشار نور و فیض و خیر و برکت پیکر‌های مطهر آن‌ها به طرف گلزار شهدای شهر نوش‌آباد پایان‌می‌یابد.

ستاد مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهر نوش‌آباد، با تاکید بر این کلام مقام معظم رهبری که یا شهیدان یابود ارزش‌های انسانی و گرامیداشت آنان تجلیل از برترین خصال بشری است حضور باشکوه همشهریان خداجو، مذهبی و شهیدپرور نوش‌آباد بویژه خانواده شهدا، ایثاگران و آزادگان را در آیین تشیع این شهدا را دعوت کرد تا با حضور در کنا این نام‌آوران بی‌نشان به فرزندان خود بیاموزند که مرگ سرخ شهادت و جهاد رمز پیروزی و ایثار، اخلاص و ایمان راز جاوادنگی و سعادت ابدی انسان در همیشه تاریخ و در تمام زمان‌ها و مکان‌ها است.

انتهای پیام/ف

برگزاری آیین لاله های شهر در نوش آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.