سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ثبت ۱۰ هزار ازدواج در سه ماه نخست سال ۹۶

مدیرکل ثبت‌احوال فارس از ثبت ۱۰ هزار ازدواج در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا انصاری مدیرکل ثبت‌احوال استان فارس با اشاره به وقایع چهارگانه ازدواج، طلاق، ولادت و وفات در استان فارس، گفت: در سه‌ماهه نخست امسال ۱۰ هزار و ۶۴۴ فقره ازدواج در فارس به ثبت رسیده است.


وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۱۵۵ مورد طلاق ثبت شده است، افزود: آمار ازدواج نسبت به طلاق ۴/۹ در هر هزار نفر است.


انصاری میانگین سن ازدواج مردان را ۲۸ تا ۲۰ سال در اولین ازدواج و میانگین سن ازدواج زنان را ۲۳ تا ۴۵ سال در اولین ازدواج برشمرد.


وی بابیان اینکه در سه‌ماهه نخست امسال بالغ‌بر ۲۰ هزار و ۸۵۹ نفر در این استان متولد شده‌اند، ادامه داد: ۳۷۱ مورد چندقلوزایی داشتیم که ۳۵۷ مورد دوقلو، ۱۳ مورد سه‌قلو و یک مورد ۴ قلو ثبت شده است.


انصاری به ثبت ۵ هزار و ۵۵۴ فقره فوت در فارس نیز اشاره کرد و بیان کرد: بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین عوامل مرگ‌ومیر است.


مدیرکل ثبت‌احوال فارس تصریح کرد: در سه‌ماهه نخست امسال، یک هزار و ۹۶۰ نفر براثر بیماری‌های قلبی و عروقی، ۵۹۸ نفر براثر سرطان‌ها و تومور‌ها و ۵۰۶ نفر به دلیل حوادث غیرعمد در استان فارس، فوت شدند.
انتهای پیام/ر

در سه ماه نخست امسال دو هزار و 155 مورد طلاق ثبت شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.